Biro poslovanje

Horizont.Biro je proizvod namijenjen širokom spektru pravnih i fizičkih osoba koje žele urediti svoje uredsko poslovanje.  Boljom organizacijom Vaših dokumenata, unosom kontakt podataka o poslovnim partnerima, poslovnim jedinicama, upisivanjem bilješki vezanih uz telefonske razgovore, razmišljanja, razvojne ideje, praćenjem zadataka, vođenjem predmeta, organiziranjem projekata i timova, prodajnih prilika i arhiviranjem bitnih dokumenata, kvalitetnije i sigurnije ćete upravljati Vašom organizacijom.

 

AKTIVNOSTI

aktivnostiNa početnoj stranici nalazi se panel sa aktivnostima koje možemo pratiti u realnom vremenu, odnosno prilikom svake promjene statusa ili kreiranjem novih zadataka, osvježiti će se i ovaj pregled. Panel služi kao podsjetnik na otvorene zadatke i rokove izvršavanja. Moguće je pokrenuti upis zadatka sa panela kao i direktno u zadacima ili sastancima, odnosno iz stabllastog pregleda.

 

 

 

ADRESAR

screenshot-2015-04-22-16.12.58Adresar je podloga cijelog programskog rješenja. Upis partnera moguće je izvršiti na nekoliko načina i mjesta u aplikaciji. Klasičan način je odabirom u Matičnim podacima pomoću opcije Unos novog partnera. Partnere je moguće grupirati neograničen broj grupa, a grupe se mogu urediti u obliku stabla.

 

 

 

STABLASTI PREGLED

stablasti pregledVećina programa na tržištu podatke prezentira tabelarno ili eventualno pomoću grafikona. Horizont omogućuje potpuno drugačiji uvid u podatke. U obliku stablastog prikaza u par poteza dolazite do željene informacije, bilo da se radi o kontakt podacima, nekom dokumentu, ugovoru ili financijskim podacima. Podaci su strukturirani u logičke i tematske cjeline, a pomoću njih moguća je navigacija i pokretanje akcija.

 

BILJEŠKE

biljeskeBilješke su naoko sporedne, ali u svakodnevnom poslovanju itekako bitne i mogu poslužiti kao podsjetnik na dogovore, bitne detalje telefonskog razgovora, smjernice rješavanja nekog problema, razne ideje, koncept neke prodajne kampanje i sl.

Ideja bilješke je da nam posluži kao neformalna forma bilježenja bitnih momenata u poslovanju. Sigurno ćete se naći u situaciju kada će Vam takva informacija pomoći u poslovnoj komunikaciji.

 

ZADACI

zadaciU svakodnevnom radu susrećemo se sa izvršavanjem raznih zadataka. Uz pomoć ovog rješenja u mogućnosti ste kreirati zadatke, dodjeljivati im izvršitelje, rokove, prioritete i pratiti ih po statusima. Zadatke možete samostalno tipizirati.

Kreirani zadaci su aktivnosti koje možemo pregledno pratiti na panelu aktivnosti koji se može aktivirati na početnoj stranici svakog modula unutar Horizont poslovne platforme.

 

DOPISI

dopisiU obraćanju poslovnim partnerima često se koristi forma dopisa. Programsko rješenje Vam omogućuje kreiranje neograničenog broja predložaka, kako bi maksimalno ubrzali korespondenciju i uštedjeli vrijeme.

Za razliku od bilješke dopisi imaju mogućnost bogatijeg editiranja teksta, upotrebu memoranduma, logotipova i mogućnost orijentacije adrese primatelja za kuverte.

 

PREDMETI

predmetiPredmeti su tematske mape u koje možemo pohranjivati različite dokumente, slike, vezati sastanke i sl. Mogu se koristiti za vođenje projekata, vremenski determinirati, odrediti članove predmeta, a predmete je moguće tipski podijeliti i voditi po statusima završenosti. Svaki predmet ima svog nositelja. Poseban tip predmeta je Statusni, koji je vremenski neograničen i služi sa čuvanje statusne dokumentacije organizacije kao što su registracija tvrtke, kadrovski podaci, ugovori i dr.

 

SASTANCI

sastanciJedan pogled na kalendar dovoljan je da vidite svoje i obveze suradnika koje morate izvršiti u nekom periodu. Organizacija sastanaka unutar tima ili sa poslovnim partnerima omogućena je unutar aplikacije.

Aktivnosti možete razlikovati po tipovima i bojama, a približavanje rokova signalizira se pomoću pop up prozora ili zvučnim signalom.

 

 

PRIJEM

prijemMjesto na kojem zaprimamo poštu bitno je i neizostavno u svakoj organizaciji. Pravilno zaprimanje, protokoliranje i obavještavanje omogućuju nam da pravovremeno upotrijebimo informacije i da nam one budu uvijek na dohvat u slučaju potrebe.

Horizont.Biro omogućuje unos svih oblika pošte, od elektroničke pošte, skeniranog dokumenta, bilo koje vrste datoteke, slike, multimedija, a arhiviranu poštu moguće je štititi pravima pristupa, odnosno dodijeliti mogućnost pregledavanja i/ili mijenjanja istih.

Po zaprimanju pošte, omogućeno je slanje obavijesti osobama kojima je pošta namijenjena uz oznaku mjesta gdje je pošta odložena.

Prijem nam služi da protokoliramo i arhiviramo sve bitne dokumente koji su nam potrebni u poslovanju i želimo da budu uvedeni u bazu podataka i pravilno označeni.